fredag 25 september 2009

Jag kandiderar till riksdagen

Nu har jag bestämt mig. Jag kandiderar till riksdagen för Centerpartiet. Funderar på en annorlunda kampanj...
Men Kramforspolitiken är också spännande, får se hur det blir med den. Går vi för Alliansseger på riktigt så är det ett alternativ.
På måndag är det fullmäktige igen - ser fram emot ännu en drabbning. Sedan blir det time-out för mig under resten av hösten.
I månadsskiftet drar jag till Övertorneå för utbildning. Spännande och synnerligen udda. Svårt att hinna hem på vettigt sätt över helgerna och möten på vardagarna går inte alls. Byter och avbryter alltså plugg på universitetet i Sundsvall för detta. Tentan idag var en skakande upplevelse - jag är inte osårbar!
Planerar emellertid att fortsätta på nyåret - garderar med arbete...och så är det valrörelse, kampanj, val och ???

Sköt om er små-gryn!
Så går en dag ifrån vårt liv och komer aldrig åter...

1 kommentar: